Website-ul – www.pralina.ro („Website-ul”) este proprietatea MOTIOR SRL, persoană juridică de drept român, cu sediul social în CLUJ-NAPOCA, România, Str. SALCIMULUI Nr. 13, JUD. CLUJ, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J12/1372/1992, Cod Unic de Înregistrare RO2872367, denumită pe parcursul acestor Termene și Condiții, “Pralina”.
Comercializarea Produselor prin intermediul Website-ului – Produsele (“Produse“) oferite sunt cele enumerate în catalogul publicat pe Website, în limita stocurilor disponibile.
Utilizatorul Website-ului este:
- Persoana fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate de exercițiu deplină;
- Orice reprezentant al unei persoane juridice înmatriculate și funcționând în conformitate cu legile din România, acționând în numele și pe seama persoanei juridice;
- Orice persoană fizică autorizată (PFA), care accesează, comandă sau achiziționează Produse prin intermediul Website-ului, denumită pe parcursul acestor Termene si Condiții “Client”.
Aria de aplicare a Termenelor și Condițiilor – Termenele și Condițiile definesc condițiile de utilizare a Website-ului și condițiile contractuale ce guvernează relația dintre Pralina si Client. Prin acceptarea Termenelor și Condițiilor, Clientul este de acord că:
- În cazul în care Clientul este o persoană fizică, acesta acționează în nume propriu și nu reprezintă nicio altă persoană, iar dacă este reprezentantul unei persoane juridice, acționează în limitele împuternicirii ce i-a fost acordată;
- Clientul va furniza informații corecte și complete în vederea utilizării Website-ului;
- Clientul nu va utiliza Website-ul pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, în niciun scop comercial, software-ul, conținutul, ofertele, produsele sau serviciile furnizate de către Pralina, sau obținute prin intermediul Website-ului fără să obțină consimțământul expres, prealabil și scris al Pralina. Această restricție include orice încercare de a încorpora orice informație de pe Website în orice alt catalog, produs sau serviciu;
- Clientul nu va utiliza Website-ul în niciun mod care ar putea să afecteze în mod negativ disponibilitatea resurselor sale sau utilizarea sa de către alți Clienți sau în orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraîncărca sau deteriora serverele sau rețelele Pralina sau ale unor terțe persoane;
- Clientul nu va utiliza Website-ul în orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene și Condiții sau prin alte politici relevante.
Acceptarea Termenelor și Condițiilor – Prin accesarea și utilizarea Website-ului, Clientul ia cunoștință de și acceptă prezentele Termene și Condiții, precum și celelalte politici relevante pentru Website. Pentru folosirea în bune condiții a Website-ului, Clientul are obligația de a citi cu atenție și de a respecta Termenele și Condițiile, precum și orice alte politici relevante ale Website-ului, așa cum acestea sunt afișate pe Website sau vor fi notificate Clientului la un anumit moment.
Modificarea Termenelor și Condițiilor – Pralina își rezervă dreptul de a modifica unilateral în orice moment Termenele și Condițiile, precum și orice alte politici relevante. Continuarea folosirii Website-ului în orice fel, inclusiv prin comandarea și achiziționarea de Produse, ulterior modificării Termenelor și Condițiilor reprezintă acceptul Clientului cu privire la modificările efectuate. Termenele și Condițiile modificate vor fi aplicate oricărei comenzi/tranzacții începând cu ziua modificării acestora. Ultima actualizare a Termenelor și Condițiilor a fost efectuată în data de: 13.03.2024.
Accesibilitatea Website-ului – Website-ul este accesibil clienților 24 de ore din 24, 7 zile din 7 în afara cazurilor în care se efectuează operațiuni de mentenanță. Pralina își rezervă dreptul de a întrerupe unilateral accesul la Website (integral sau parțial), în orice moment, cu notificarea imediată a utilizatorilor, prin mesaj afișat pe Website la momentul accesării. Pralina nu poate fi ținută răspunzătoare față de Client și/sau față de terțe persoane pentru lipsa de funcționalitate sau pentru funcționarea neconformă a Website-ului.
Crearea unui Cont de către Client
Pentru efectuarea de cumpărături prin intermediul Website-ului, Clientul are posibilitatea de a achiziționa Produse fără a avea un cont pe Website, sau poate alege să își creeze un astfel de cont, pentru a facilita comenzile viitoare de pe Website. În cazul în care Clientul alege să își creeze un cont, acesta se va realiza urmând instrucțiunile din secțiunea ”Creează cont”.
Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor asociate contului său creat pe Website.
Datele solicitate de către Pralina la momentul realizării contului de către Client sunt necesare pentru gestionarea comenzilor și a relațiilor comerciale dintre Pralina și Client.
Parola nu va fi folosită pentru efectuarea de plăți online, aceasta va fi folosită doar în scopul înregistrării Clientului și creării unui Cont în vederea efectuării comenzilor online.
Clienții sunt obligați să furnizeze date adevărate, exacte si complete așa cum este indicat și în formularul de înregistrare și să reînnoiască, ori de câte ori este necesar, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete în orice moment.
În cazul furnizării de către Client a unor informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Pralina își rezervă dreptul de a suspenda sau desființa contul și de a refuza toate încercările curente sau viitoare de folosire a serviciilor Website-ului, fără nicio despăgubire față de Client.
Aceste condiții sunt necesar a fi îndeplinite și în cazul înregistrării participării Clienților la Concursurile/Promoțiile organizate și prezentate în cadrul Website-ului de către Pralina, Concursuri/Promoții ce vor fi guvernate de regulamente distincte.
Clientul este în întregime responsabil pentru menținerea securității și confidențialității contului și a parolei și este responsabil pentru toate activitățile și conduita sa sau a oricărei alte persoane care efectuează comenzi de Produse prin intermediul contului.
Clientul este de acord să notifice Pralina imediat cu privire la orice suspiciune de utilizare neautorizată a contului său și cu privire la orice suspiciune legată de o posibilă breșă de securitate. Pralina sau reprezentanții săi nu vor fi responsabili pentru nicio pierdere sau prejudiciu, de orice fel, care ar putea surveni ca urmare a utilizării, de către o altă persoană, a contului, cu sau fără permisiunea Clientului. Clientul este răspunzător pentru orice pierderi cauzate Pralina sau oricărei terțe părți ca urmare a utilizării Contului de către o altă persoană.
În cazul nerespectării de către Client a Termenelor și Condițiilor sau a oricăror altor politici relevante, Pralina își rezervă dreptul de a dezactiva contul Clientului, fără nicio despăgubire și fără acordarea unui preaviz sau a vreunei alte formalități, după înștiințarea Clientului printr-un e-mail. În caz de fraudă sau încălcarea oricăror legi aplicabile din partea Clientului, dezactivarea contului se va face fără preaviz, fără înștiințare, fără alte formalități și fără despăgubiri, Pralina procedând exclusiv la informarea Clientului printr-un e-mail.
În cazul pierderii sau uitării parolei, aceasta poate fi regenerată accesând căsuța „Contul meu” și introducând adresa de e-mail, urmând ca o parolă să fie transmisă prin e-mail. Parola este strict confidențială.
Clientul care dorește dezactivarea contului său are posibilitatea să efectueze această acțiune urmând instrucțiunile din Website, secțiunea ”Contul meu” sau scriindu-ne pe adresa info@pralina.ro. Contul nu poate fi dezactivat între momentul plasării unei comenzi și livrarea acelei comenzi.
În situația în care un Client dorește să plaseze o comandă pe Website fără a se înregistra prin crearea unui cont, va putea efectua acest lucru prin introducerea datelor solicitate de către Website în momentul plasării comenzii.
Produsele Pralina oferite spre comercializare
Fiecare tip de Produs oferit spre vânzare pe Website este însoțit de o descriere a acestuia, permițând Clientului să ia cunoștință de informațiile esențiale cu privire la caracteristicile acestuia înainte de a finaliza o comandă.
Imaginile folosite pentru descrierea Produselor pe Website nu reprezintă o obligație contractuală din partea Pralina, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Informațiile afișate pe Website au doar scop informativ și nu sunt destinate să înlocuiască sfatul unor specialiști din diverse domenii (de exemplu, nutriție).
Disponibilitatea Produselor și valabilitatea ofertelor
Ofertele de Produse și prețurile afișate pe Website sunt valabile atât timp cat sunt vizibile pe Website și în limita stocului disponibil.
Produsele și ofertele valabile vor fi semnalizate pe Website prin prezența butonului „Adaugă în coș”, în dreptul acestora.
Prețurile Produselor
Prețurile Produselor prezentate pe Website sunt exprimate în LEI și au toate taxele incluse.
Prețurile aplicabile sunt cele afișate pe Website în momentul validării comenzii de către Client. În cazul în care Produsele din coșul de cumpărături vor suferi modificări ale prețurilor, noile prețuri vor fi semnalizate Clientului înainte de finalizarea comenzii. Prețurile includ T.V.A., iar toate modificările legale survenite cu privire la cuantumul acestei taxe se vor reflecta în prețul Produselor prezente pe Website în momentul intrării în vigoare a actului normativ respectiv.
Plasarea Comenzii și încheierea contractului de vânzare
În vederea efectuării și înregistrării unei comenzi, Clientul trebuie să urmeze instrucțiunile afișate pe Website în acest sens. În momentul dinaintea validării comenzii, Clientului i se va pune la dispoziție un recapitulativ al informațiilor legate de comandă: numărul de articole comandate, data, magazinul Pralina din care a solicitat ridicarea produselor, intervalul orar ales, precum și totalul de plată. Comanda se validează printr-un “click” pe butonul “PLATĂ ONLINE”. Prin validarea comenzii, Clientul acceptă că această comandă implică o obligație de a plăti și își dă acordul cu privire la acceptarea prezentelor Termene și Condiții.
Comenzile nevalidate prin accesarea butonului ”PLATĂ ONLINE” și prin finalizarea plății nu vor fi onorate. Simplul fapt de a adăuga Produse în coșul de cumpărături nu echivalează cu validarea comenzii și nu creează nicio obligație pentru Pralina de a proceda la furnizarea Produselor către Client.
Pralina confirmă înregistrarea comenzii printr-un e-mail automat trimis către Client, prin intermediul căruia i se vor comunica următoarele informații: lista cu articolele comandate, prețurile Produselor, magazinul Pralina din care Clientul a solicitat ridicarea comenzii, intervalul orar ales, precum și factura pentru Produsele comandate.
În acest caz, contractul de vânzare se va considera a fi încheiat la data primirii, de către Client, a confirmării înregistrării comenzii.
Pralina poate solicita informații suplimentare despre comandă, inclusiv, dar fără limitare, cu privire la adresa și ora la care să fie livrată comanda, în cazul în care informațiile furnizate inițial de către Client nu sunt suficiente pentru onorarea comenzii. În acest caz, comanda va fi validată și contractul de vânzare va fi considerat încheiat doar la data primirii noilor informații solicitate. În cazul nefurnizării de către Client a informațiilor suplimentare solicitate, contractul de vânzare nu va fi considerat ca fiind valabil încheiat, Pralina neavând obligația de a onora comanda respectivă.
Pentru comenzile efectuate prin intermediul Website-ului pentru care Clientul optează să le ridice personal din magazinele Pralina indicate, nu există o valoare minimă de comandă, iar transportul este gratuit.
Condițiile pentru plasarea comenzilor sunt următoarele:
Comenzile se fac cu cel puțin o zi înainte.
Clientul nu va putea plasa comenzi pentru perioadele aglomerate, dar fără a se limita la zilele de sărbătoare religioase sau legale, zilele cu semnificație aparte, cu titlu de exemplu: 1-2 Ianuarie, 25-26 Decembrie, Paste etc.
Pentru rezervări de Produse, Clientul poate contacta Pralina la numărul de telefon 0749 078 983, la adresa de e-mail info@pralina.ro. În această situație, comanda se va considera încheiată în momentul transmiterii de către Pralina a confirmării de comandă.
Plata Produselor
Plata comenzilor realizate se poate efectua în următoarele modalități:
- Plata online prin card bancar.
Toate tranzacțiile bancare de pe Website vor fi efectuate într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități din punct de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online, și să le păstreze, doar dacă este cazul.
Suma de plată pentru comanda validată va fi blocată de pe cardul valid înregistrat de către Client în momentul validării comenzii respective.
Suma plătită efectiv pentru comandă va fi retrasă în momentul în care tranzacția este procesată de către instituția financiar-bancară responsabilă și nu poate fi mai mare decât suma blocată inițial în momentul validării comenzii.
Clientul garantează Pralina că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. Pralina își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată.
Pralina își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile în cazul refuzului efectuării plății de către instituțiile financiar-bancare (în cazul în care Clientul a ales să efectueze plata Produselor online), fără nicio despăgubire sau notificare față de Client.
Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cadrului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Pralina, ci vor fi procesate exclusiv de către unitățile bancare emitente ale cardurilor.
Pentru comenzile plasate pe Website se va emite automat Factură fiscală, aceasta înlocuind Bonul fiscal. Factura fiscală aferentă unei comenzi online va fi emisă în format electronic și va fi trimisă pe e-mail. Clientul va putea descărca și tipări Factura fiscală atașată în e-mail.
În cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat din motive independente de voința Pralina, Clientul va fi informat în acest sens și i se va returna în contul bancar contravaloarea produsului, în termen de maxim 14 zile de la data la care Pralina a luat cunoștință de acest fapt.
Livrarea și ridicarea Produselor
Clientul are posibilitatea de a ridica Produsele de la punctul de lucru Pralina indicat de către Client în momentul efectuării comenzii.
Clientul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său, cu condiția ca persoana desemnată să aibă vârsta minimă de 18 ani.
La solicitarea Pralina, Clientul va face dovada identității sale, dacă este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Pralina la momentul predării Produselor comandate către Client, in locatia Pralina selectată de către acesta.
Clientul sau persoana desemnată se obligă să verifice starea Produselor livrate.
Pralina se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor în cel mult 5 zile lucrătoare de la primirea acestora.
În ipoteza în care data și intervalul orar de livrare selectate de către Client nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către Client.
În caz de întârziere a livrării Produselor comandate, Pralina sfătuiește Clientul să anunțe această întârziere contactându-ne la numărul de telefon 0749 078 983 pentru a putea găsi soluția optimă în vederea livrării produselor.
Dreptul de retragere
La recepționarea comenzii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze Pralina apelând numărul de telefon 0749 078 983 sau prin e-mail la adresa info@pralina.ro, în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată.
Potrivit prevederilor OUG nr. 34/2014, dreptul de retragere nu se aplică contractelor având drept obiect furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Prin urmare, Clientul nu are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze sau să refuze să recepționeze un Produs comandat.
Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă vi s-a livrat un Produs pe care nu l-ați comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru apelând numărul de telefon 0749 078 983 sau prin e-mail la adresa info@pralina.ro, pentru a remedia situația.
Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor Pralina.
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din aceste Termene și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Pralina nu poate fi tras la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.
Aceste Termene și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea sa depună reclamații la adresa de e-mail info@pralina.ro pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.
Nota de informare privind protectia datelor cu caracter personal
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, ale Regulamentului UE nr. 679/2016 (Regulamentul General pentru Protecția Datelor) și ale Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, Motilor S.R.L. are obligația de a administra datele personale pe care ni le furnizați în condiții de siguranță și numai în scopurile specificate mai jos.
Acceptul dumneavoastră privind utilizarea datelor cu caracter personal de către Societatea Motilor S.R.L. poate fi revocat oricând, revocarea producând efecte numai pentru viitor.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către Motilor S.R.L. și sunt comunicate numai în vederea îndeplinirii obligațiilor legale/fiscale/contractuale ce revin Societății.
Datele cu caracter personal comunicate nu vor fi dezvăluite terților în vederea transmiterii de către aceștia de oferte, mesaje publicitare sau reclame.
Datele dumneavoastră nu vor fi transferate în afara teritoriului României.
Prelucrarea datelor cu caracter personal solicitate este necesară în vederea înregistrării comenzilor și livrării comenzilor, respectiv emiterii facturilor pe numele dumneavoastră, iar refuzul furnizării acestor date ne poate pune în imposibilitatea de a înregistra comanda dumneavoastră, de a vă livra produsele și de a vă emite facturile.
În legatură cu prelucrarea datelor cu caracter personal și în baza condițiilor specificate de legea nr. 677/2001 și în Regulamentul privind protecția datelor la nivel European 679/2016, vă puteți exercita oricare dintre urmatoarele drepturi:
- dreptul de acces la datele personale care vă privesc;
- dreptul de a solicita rectificarea sau actualizarea atunci când datele sunt inexacte sau incomplete;
- dreptul de a solicita ștergerea datelor în anumite circumstanțe (de exemplu: când datele personale nu mai sunt necesare scopurilor menționate mai sus);
- dreptul de a solicita restricționarea prelucrării în anumite circumstante;
- dreptul de a depune o plângere la noi, instanței de judecată și/sau la autoritatea competentă privind protecția datelor;
- dreptul de a vă opune prelucrarii.