Livrarea și ridicarea Produselor
Clientul are posibilitatea de a ridica Produsele de la punctul de lucru Pralina indicat de către Client în momentul efectuării comenzii.
Clientul se obligă sa fie prezent la recepționarea comenzii la adresa indicată în comandă. În cazul în care Clientul nu este disponibil să recepționeze personal comanda, acesta va desemna o altă persoană în locul său, cu condiția ca persoana desemnată să aibă vârsta minimă de 18 ani.
La solicitarea Pralina, Clientul va face dovada identității sale, dacă este necesar, prin unul sau mai multe acte emise de autorități oficiale și va comunica numărul de comandă atribuit de către sistemul de vânzare.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Pralina la momentul predării Produselor comandate către Client, in locatia Pralina selectată de către acesta.
Clientul sau persoana desemnată se obligă să verifice starea Produselor livrate.
Pralina se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamațiilor în cel mult 5 zile lucrătoare de la primirea acestora.
În ipoteza în care data și intervalul orar de livrare selectate de către Client nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat prin toate mijloacele puse la dispoziție de către Client.
În caz de întârziere a livrării Produselor comandate, Pralina sfătuiește Clientul să anunțe această întârziere contactându-ne la numărul de telefon 0749 078 983 pentru a putea găsi soluția optimă în vederea livrării produselor.
Dreptul de retragere
La recepționarea comenzii, Clientul trebuie să se asigure că Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ și cantitativ așteptărilor sale. În caz contrar, Clientul poate să atenționeze Pralina apelând numărul de telefon 0749 078 983 sau prin e-mail la adresa info@pralina.ro, în cel mai scurt timp pentru a remedia situația creată.
Potrivit prevederilor OUG nr. 34/2014, dreptul de retragere nu se aplică contractelor având drept obiect furnizarea de Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. Prin urmare, Clientul nu are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze sau să refuze să recepționeze un Produs comandat.
Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt Produs decât cel comandat sau dacă vi s-a livrat un Produs pe care nu l-ați comandat, vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru apelând numărul de telefon 0749 078 983 sau prin e-mail la adresa info@pralina.ro, pentru a remedia situația.
Toate evenimentele de forță majoră definite de legislația română reprezintă un motiv de suspendare și stingere a obligațiilor Pralina.
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale decurgând din aceste Termene și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forţa majoră este orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil şi inevitabil.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți anularea comenzii, fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
Pralina nu poate fi tras la răspundere în aceste cazuri de forță majoră.
Aceste Termene și Condiții sunt supuse legislației din România. În caz de apariție a unor dispute, Clientul va putea sa depună reclamații la adresa de e-mail info@pralina.ro pentru a ajunge la o soluționare amiabilă. Însă, în condițiile în care nu s-a ajuns la o înțelegere amiabilă între părți, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente.